Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Θα του έπαιρνα με το σπαθί μου το κεφάλι!!



Αν ήμουν στρατηγός και με κατηγορούσε κάποιος, ότι με λάδωσε!!!

ΑΝ ήμουν αρχηγός του Στρατού, του Ναυτικού ή της Αεροπορίας και τολμούσε κάποιος να έλεγε ότι με... λάδωσε για να φορτώσω στην πατρίδα μου με... άχρηστο ή ξεπερασμένης τεχνολογίας πολεμικό υλικό σε τιμή 2-3 φορές υψηλότερη της κανονικής, θα έπαιρνα το σπαθί μου και θα πήγαινα στο σπίτι του και εκεί παρουσία της οικογένειάς του θα του έπαιρνα το κεφάλι!

Αν όμως η κατηγορία ήταν αληθινή και είχα πράγματι λαδωθεί, ούτε καν που θα περίμενα αυτός που με λάδωσε να πάει στον ανακριτή και να με καταγγείλει, αλλά θα έπαιρνα το πιστόλι μου και θα τίναζα τα μυαλά μου στον αέρα, ζητώντας συγνώμη από την οικογένειά μου που την ντρόπιασα και από την πατρίδα μου που την πρόδωσα.

Έτσι θα έκανα εγώ και έτσι πρέπει να κάνουν όλοι όσοι έχουν λαδωθεί ή ψευδώς κατηγορούνται ότι λαδώθηκαν.

Οι αποκαλύψεις των τελευταίων ημερών ότι οι αρχηγοί των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας, ξεχνώντας τον όρκο τους και ποδοπατώντας την ΤΙΜΗ και την ΥΠΟΛΗΨΗ τους, συμμετείχαν στη ΛΗΣΤΕΙΑ του δημόσιου χρήματος, έχει συγκλονίσει την Κοινή Γνώμη η οποία δεν μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι αξιωματικοί πούχουν φθάσει στην ανώτατη ηγεσία του Στρατεύματος και υποτίθεται ότι είχαν περάσει από πολλά κόσκινα, θα μπορούσαν να κάθονται και να τους ΛΑΔΩΝΟΥΝ ντόπιοι και ξένοι απατεώνες...

Και το άσχημο είναι ότι μολονότι έχουν περάσει αρκετές μέρες μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου, δεν βλέπουμε την Πολιτεία να συγκινείται και να παίρνει μέτρα. Γιατί οι μέχρι στιγμής δηλώσεις του υπουργού Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου ότι θα γίνουν «σαρωτικές αλλαγές» στο «σύστημα προμηθειών» μόνο τα γέλια μας προξενούν. Γιατί η υπόθεση είναι τόσο μεγάλη και τόσο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΗ για τη χώρα που από την πρώτη μέρα που αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο θα έπρεπε ο υπουργός ΝΑ ΕΙΧΕ ΞΗΛΩΣΕΙ ΟΛΕΣ τις επιτροπές προμηθειών στο Πεντάγωνο.

Όλα τα άλλα που λέγονται είναι εκ του... πονηρού.
staratalogia
(KONTRA NEWS 07/01/2014 – Σ.Λ.)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου